Bouwjaar | 23-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-794-RG Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 25.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-794-RG Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Overige |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Nederlof |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dubbeldamseweg Zuid 225 |
Postcode | 3312 KR |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6143806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nederlofautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.330 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Zeer Mooie Peugeot 508 1.2 Puretec automaat 130 pk 1 Eigenaar b.j. 3-2021 met orgineel 8200 km gelopen boekjes en sleutels compleet aanwezig ,met nationale autopas ,inruil mogelijk en ook mobiel bereikbaar op 0620419960 ,.Laat u niets wijsmaken, deze Peugeot 508 biedt alles wat u van een auto verlangt. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer donker getint glas achter, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.,
Kies de muziek waarvan u houdt, dankzij de dab-radio klinkt het altijd geweldig. Intussen bedient u het audiosysteem en het navigatiesysteem met de knoppen op het stuur of met uw stem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. ,Met de cruise control kunt u zorgen dat u op die rechte stukken toch uit beeld blijft bij de flitsers. Met lederen stuur en automatisch dimmende binnenspiegel is deze Peugeot helemaal compleet.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Peugeot. Met het accident avoidance system heeft u een extra paar ogen aan boord. Het systeem waarschuwt bij een dreigende aanrijding. Het laatste wat u wilt is dat u achter het stuur indommelt. Om dat te voorkomen is deze auto uitgerust met vermoeidheidsherkenning. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:,
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten: Instap Garantie 6/12/24 maanden Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
wij werken uitsluitend met gegarandeerde en orginele km standen en bouwjaren
ze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.