Bouwjaar | 03-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.863 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-11-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.863 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulder Van Mill Gorinchem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaart 1 |
Postcode | 4206 CC |
Plaats | Gorinchem |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)183 - 611212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulderautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 186 x 140 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.330 kg (ongeremd 745 kg)
Accu
Accu: 12 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Nappa leder rood
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Mulder Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
o Reinigen
o Gegarandeerde kilometerstand
o Tenaamstelling
o Geldige APK
o Vloeistoffen controle
o Minimaal 10 liter brandstof (Mulder Basis)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Comfort Afleverpakket (€ 899 meerprijs):
o Reinigen inclusief grondige poetsbeurt
o Minimaal 12 maanden APK
o Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
o Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
o Volle tank brandstof (Mulder Comfort en Mulder Excellent)
o Distributieriem vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
o Mulder Aflevertas (gevarendriehoek, lifehammer, veiligheidshesje)
o BOVAG of merkgarantie (afhankelijk van de betreffende occasion*)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Mulder Occasion Excellent Afleverpakket (€ 1.199 meerprijs):
o Inclusief Mulder Comfort Afleverpakket met aanvullende zaken zoals
o Fles motorolie
o Lakstift
o Afvullen van het aircosysteem
o Waxoyl / Waxguard behandeling
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Mulder Occasion Basis Afleverpakket"
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.