Bouwjaar | 19-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.518 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.518 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jilis Autobedrijven Leerdam B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sperwerlaan 118 |
Postcode | 4143 AW |
Plaats | Leerdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 636020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.visscherleerdam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2020 - okt. 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 165 kW (224 PK)
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Accu
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 35 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,7 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Leaseprijs: € 497 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.390): 12 maanden Bovag garantie: Wij leveren onze auto's perfect af inclusief de volgende service en zekerheden: - 12 maanden Bovag garantie - Onderhoudsbeurt volgens schema - Nieuwe APK keuring - Bovag 40 punten check - NAP tellerrapport - Minimaal kwart tank brandstof - Tenaamstellen voertuig - Vrijwaarden inruilauto (indien van toepassing) - Binnen- en buitenzijde professioneel gereinigd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
De karakteristieke vormgeving van oppervlakken en designelementen geeft deze Peugeot 508 SW zijn stijlvolle looks. Daarbij is het ook nog eens een comfortabele auto die met zijn krachtige motor uitstekende prestaties levert. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Ze zeggen weleens dat stijlvol en handig niet gauw samengaan. In dit geval wel: kijk maar naar het lederen interieur en de elektrisch bedienbare achterklep. De massagefunctie van de verwarmbare voorstoelen is een heerlijke extra optie, waarmee u uw rug en die van de bijrijder een groot plezier doet. De comfortstoelen zorgen dat u na iedere rit fit uitstapt. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, zwarte hemelbekleding, dakrails, elektrisch inklapbare buitenspiegels en getint glas.
Omdat goed geļnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide han
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.