Bouwjaar | 01-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-566-KZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 28.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 52.431 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-566-KZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schans 25 |
Postcode | 2405 XX |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoxl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2020 - jun. 2021
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 81 kW (110 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.720 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.340 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Bij deze piepjonge Peugeot 508 SW is de nul net van de teller. Voor de rest eigenlijk nog zo nieuw als toen-ie van de band rolde. Zuinig, slim en milieuverantwoord! Deze hybride auto combineert een verbrandingsmotor en een elektromotor: voordelig rijden en gunstig in onderhoud. Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Alle ritinformatie en communicatie is gebundeld in één overzichtelijk digitale dashboard. De functie van deze 360 graden camera is vooral nuttig in smalle straatjes waar het zicht beperkt is. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De conditie van deze auto is 24/7 inzichtelijk dankzij Connected Services. Uw veiligheid op de weg wordt verhoogd door het audiosysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem te bedienen vanaf het stuur of met spraakbediening, zodat uw handen veilig op het stuur blijven en uw ogen gericht zijn op de weg. U bent in deze Peugeot ook voorzien van automatische airconditioning, draadloos opladen, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 508 SW is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Peugeot u om veiliger te rijden. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. Veilig inhalen wordt bevorderd door de actieve dodehoekdetectie. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.