Peugeot E-208 EV Allure Pack 50 kWh | ¤2.000 Euro Subsidie mogelijk | Navigatie | Camera |

€ 24.950,- incl. BTW

Bouwjaar 31-05-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.000 km
Deuren 5
Kenteken T-007-FR Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 EV Allure Pack 50 kWh | ¤2.000 Euro Subsidie mogelijk | Navigatie | Camera |


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.000 km
Deuren 5
Kenteken T-007-FR Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Peugeot Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Aploniastraat 14-18
Postcode 3084 CC
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 8504370 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2020 - sep. 2023

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 360 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 175 x 144 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 83 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 100 kW, 471 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten

Interieur
Interieur: Donker grijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Louwman Basis € 0,-: o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 13:53
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:16
Bruikbare accucapaciteit: 47.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 285 km
Ingeschat verbruik: 19.35 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 267 km
Actieradius praktijk winter: 230 km
Verbruik praktijk zomer: 21.38 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.62 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 155 kWh/100km

Bij Peugeot maken ze al 130 jaar auto's. Met oog voor innovatie en een ultieme rijervaring. Of, zoals ze zelf zeggen: Motion & Emotion. Dankzij de automatische transmissie en elektrische aandrijving, navigeer je gemakkelijk door het verkeer. Deze goed onderhouden auto is van het bouwjaar 2023 en komt van de eerste eigenaar. Ook LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter zijn aan boord.

Het systeem controleert alle belangrijke functies en geeft die perfect weer via het digitale dashboard. De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter je bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ruimte je nog hebt. Je smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regel jij het audiosysteem, terwijl je je blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij dab-ontvangst. He

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie