Porsche 911 3.6 Coupé Turbo AAA-Conditie NLD-auto

€ 56.996,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-07-2001
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.735 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 309 kW (421 pk)

Porsche 911 3.6 Coupé Turbo AAA-Conditie NLD-auto


€ 56.996,-

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2001
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.735 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.600 cc
Vermogen 309 kW (421 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2000 - jul. 2005

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 298 km/u
Ledig gewicht: 1.560 kg
Wielbasis: 235 cm

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

In bijna iedere stad of dorp in Nederland is er slechts éénmaal per jaar kermis. Even naar de Efteling is geen sinecure en voor de ultieme snelheidssensatie sta je daar al snel een uur in de rij. Kortom uw eigen kermisattractie onder handbereik in de garage is uw persoonlijke uitlaatklep en heeft ook nog een praktische functie. Dat u dit allemaal zo optimaal beveiligd doet als in de moderne autoindustrie maar mogelijk is dankzij vierwielaandrijving, Porsche Stability Management en zes airbag's verschaft u thuis een keurig alibi. Wetende dat de 996 Turbo een motorblok heeft wat als enige nog het extreem betrouwbare Metzger (naam van de ingenieur die de motor ontwierp) onderblok heeft uit de eerdere luchtgekoelde versies laat u het gaspedaal met zoveel plezier intrappen dat u zich als jongen (of meisje) van 14 op de lokale kermis waant. U móet het voelen, in deze prijsklasse is meer sportief autoplezier niet te koop. Twee turbo's lanceren u met 560Nm in 4 sec. naar 100km/u. Topsnelheid 307 jaar gevangenisstraf. Voorzien van alle denkbare opties; elektrisch schuif/kanteldak, volledig elektrisch verstelbare stoelen met geheugen, Porsche Communication Management met navigatie en CD wisselaar, BOSE luidsprekersysteem met Subwoofer, stoelverwarming, Porsche Stability Management, Parc Distance Control, xenon verlichting, cruise control, boordcomputer, raf leer op de stoelen, alcantara hemelbekleding, climat control, in de wagenkleur gespoten middentunnel, etc. Zeer mooie en originele carrosserie in zeldzaam en gezocht Seal Grey Metallic in nieuwstaat zonder ook maar één gebruiksspoor. Geen steenslag op de neus terwijl dat bij een Porsche vanwege het ontbreken van een traditionele grill in de regel al snel het geval is. Bumpers zonder parkeervegen. Garagegestalde auto waardoor de lak nog mooi diep glanzend is. Duidelijk een fanatiek verzorgde 996 Turbo. Volledig in Cinnamon leer uitgevoerd interieur, ook dit is in nieuwstaat. Optioneel en comfortabel raf leer op de stoelen. Geen slijtplekken aan de instapzijde van de stoelen. Alle schakelaars mooi schoon en duidelijk afleesbaar. Onbeschadigde vloerbedekking. Het met leer beklede stuur is nog mooi glad. Deurpanelen en dorpels onbeschadigd. Keurig verzorgde motorruimte waarin alles origineel. Plaatjes en stickers die er in de fabriek in aangebracht zijn nog correct aanwezig. Mooi schoon geheel. De kofferruimte lijkt ongebruikt. Hier de CD wisselaar en boordgereedschap. De vier originele Turbo velgen zijn vrij van parkeer

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie