Bouwjaar | 16-06-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.492 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2011 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.492 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Private Collection Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Warmoeziersweg 14 |
Postcode | 2661 EH |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3330430 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.privatecollectioncars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2010 - dec. 2011
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 307 km/u
Maten
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.830 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 250 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik in de stad: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hierbij biedt Private Collection Cars deze prachtige handgeschakelde Porsche Carrera GTS uit 2011 aan.
Uitgevoerd in de kleur Carraraweiß met zwart alcantara/lederen interieur een unieke verschijning.
De 911 is origineel Duits geleverd en afkomstig van de 2e eigenaar, waarvan de eerste eigenaar Porsche AG was.
Naast de standaardopties is deze Porsche voorzien van onder andere:
Bandenspanningscontrolesysteem 482
Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol) 454
Frontbekleding Sport Design XAS
Instappanelen (Roestvrij staal) X70
Musicplayer-interface (Universele interface voor iPod / MP3 / USB) 870
Porsche Communications Management (PCM) incl. DVD - Navigatiemodule (uitgebreid) 672
Rijassistent-systeem Parkeerhulp 635
Schuifdak elektrisch 650
Stoelverwarming voor 342
Telefoonmodule voor Porsche Communications Management (PCM) 666
Voorbereiding Vehicle-Tracking-System 674
Prijs zoals geadverteerd is onze exportprijs
***Voor Nederlandse kopers komt er €3500 aan BPM/Co2-Belasting bij.
= Bedrijfsinformatie =
"For any questions or for the full list of options, we can be reached by email or phone.
All of our cars come with 6 months Bovag warranty.
!!! If you are a foreign (outside of the Netherlands) buyer, please contact us by email or phone for export prices excluding taxes (BPM and/or VAT).
We warmly welcome you to our showroom in Bergschenhoek. In addition to buying your new car, you can also come to us for maintenance.
If you are unable to visit our showroom, but are still interested in this vehicle? For serious interest, we can also schedule a test drive at your home. Someone from our team will then drive the car to your address. We call that "Showroom at home"!
Private Collection Cars
Warmoeziersweg 14
2661 EH Bergschenhoek
Nederland
+31 (0) 10 333 0430
info@pccars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.