Porsche 911 3.8 Turbo NL auto Dealer Onderhouden.

€ 109.950,-

Bouwjaar 25-07-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.400 km
Deuren 2
Kenteken 9-XGR-33 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 382 kW (520 pk)

Porsche 911 3.8 Turbo NL auto Dealer Onderhouden.


€ 109.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2014
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.400 km
Deuren 2
Kenteken 9-XGR-33 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 382 kW (520 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Harry Meijndert
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonweg 1B
Postcode 3208 KD
Plaats Spijkenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 617559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harrymeijndert.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2013 - feb. 2016
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 710 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 451 x 189 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Inhoud laadruimte: 125 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.570 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.990 kg
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 227 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik in de stad: 13,2 l/100km (1 op 7,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 10 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Kraakhelder gedocumenteerde en in nieuwstaat verkerende Porsche 991 Turbo welke voorzien is van alle juiste opties en in de gewilde sportieve kleurencombinatie.
Zwart metallic van buiten met een volledig zwart leren interieur. Tevens zijn de deuren en dashboard uitgevoerd in zwart leder. Het dashboard afgewerkt met rode stiksels, deze matchen weer met de rode naalden van de tellers.
Doordat de Porsche origineel Nederlands geleverd is heeft de auto NAP, dus een aantoonbare kloppende kilometerstand.

De auto is volledig schadevrij en staat in de eerste lak (aantoonbaar) welke ook nog eens vrijwel vrij is van steenslag, uniek! De velgen rondom zijn vrij van beschadigingen.

Service geschiedenis welke allemaal gedocumenteerd & afgestempeld:
o 22-04-2015 met 31.386 km - Porsche Centrum Gelderland
o 27-01-2016 met 56.102 km - Porsche Centrum Gelderland
o 14-05-2019 met 75.850 km - Porsche Centrum Amsterdam
o 24-06-2020 met 80.022 km - Porsche Centrum Amsterdam
o 27-06-2022 met 81.051 km - Porsche Centrum Amsterdam
o 25-07-2024 met 88.372 km - Porsche Centrum Rotterdam

De auto is op 25 juli 2024 langsgeweest bij Porsche Centrum Rotterdam voor onderhoud en een algemene check. Hierbij geen op- of aanmerkingen geconstateerd. Op deze datum is ook het alarmcertificaat (Kiwa) opnieuw gekeurd en verlengd.

Uiteraard wordt de auto geleverd met 2 originele sleutels, onderhoudsboekjes en documentatie.
Verder is de Turbo voorzien van de Pirelli P-Zero N-codering banden, zoals het hoort volgens de Porsche voorschriften.

Een telefoontje naar uw locale Porsche Centrum/dealer is genoeg om een bevestiging te krijgen van het kraakheldere & gedocumenteerde Porsche onderhoudsverleden.
Werkelijk geen euro is bespaard en dat is te zien en merken.

De 991 Turbo is voorzien van de juiste en gewilde opties:
o Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
o Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
o Elektrisch schuif/- kanteldak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie