Porsche 911 911/992 3.0 Carrera 4S Targa

€ 164.950,-

Bouwjaar 02-06-2021
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.125 km
Deuren 2
Kenteken P-268-BT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Porsche 911 911/992 3.0 Carrera 4S Targa


€ 164.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-06-2021
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.125 km
Deuren 2
Kenteken P-268-BT Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaglanden Motorsport B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gildeweg 10
Postcode 2632 BA
Plaats Nootdorp
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 3618555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaglandenmotorsport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: jul. 2020 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 304 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.650 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 2.085 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Deze 992 Targa 4S is zonder meer een fraaie verschijning, vooral in deze specificatie. Het exterieur is uitgevoerd in Tiefschwarz, uni-lak zwart in combinatie met 20-/21-inch lichtmetalen velgen. Dit zijn 5-spaaks design wielen met dubbele spaken in two-tone finish (titaankleurige lakafwerking met gepolijste voorkant). Verdere Targa kenmerken zijn de matzilveren aluminiumkleurige brede rolbeugel, het zwarte elegante stoffen dakje, de omhullende achterruit, het zijaanzicht met het dak zowel open als dicht - dit ontwerp is pure perfectie. Van binnen zien we een strak zwart interieur met lederen stoelen.
Net als bij zijn voorganger is de nieuwe Targa steevast vierwielaangedreven. Kopers hebben de keuze uit een 385 pk sterke basisversie Targa 4 of de 450 pk sterke Targa 4S, zoals deze bij ons in de showroom. Beide modellen zijn iets sneller geworden dankzij een geoptimaliseerde vierwielaandrijving met minder verlies van aandrijfkrachten. En door de installatie van een 8-traps PDK.
Het 911 Targa dak is en blijft een kunstwerkje. Het feit dat het dak open kan is een bonus. De klassieke RVS Targa-beugel is gecombineerd met een fraaie wrap-around achterruit. Openen en sluiten kan volautomatisch worden uitgevoerd, en ook van afstand met hulp van de sleutel. Het kan overigens niet rijdend. De ledstrip achterop loopt tegenwoordig ook helemaal door bij alle versies. En dan is er nog het pauze-teken: zo ziet het derde remlicht eruit.
De 911 Targa 4S wordt aangedreven door een 3,0-liter twinturbo zescilindermotor, die 450 pk en 530 Nm koppel produceert. Daarmee versnelt de auto van 0 naar 100 km/u in 3,6 seconden. De topsnelheid is 304 km/u.

Onderhoud
30-06-2023 | Porsche Centrum Leusden | 21.539 km | kleine beurt

Volledige onderhoudshistorie aanwezig


Voertuig- en merkspecifieke opties:

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente vierwielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Stability Management (PSM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
20 inch Carrera S wiel, voor
21 inch Carrera S wiel, achter
Remzadels Rood
SPORT knop voor activeren van rij-dynamische instelling

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie