Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera S PDK | Martrix | Chrono | Sportuitlaat | Stoelventilatie

€ 149.911,-

Bouwjaar 06-02-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.254 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera S PDK | Martrix | Chrono | Sportuitlaat | Stoelventilatie


€ 149.911,-

Algemeen

Bouwjaar 06-02-2020
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 51.254 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Spijkenisse
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stevinweg 2
Postcode 3208 KM
Plaats Spijkenisse
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)181 - 624246 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisspijkenisse.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2019 - jun. 2024
Modelcode: 992320

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
GVW: 1.560 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10 l/100km (1 op 10,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Fabrieksopties:

Special editions
E0A
Geen actie-uitvoering
Exterior ambient lighting
UD0
Zonder sfeerverlichting buiten
Lockable wheel bolts
1PA
Wielbouten standaard
Tailpipes
0P8
Eindpijpen sportuitlaat, rvs
Emission standard
4BF
Abgaskonzept, EU6 DG
Product range structure
04A
Basis
Airbag
4UF
Airbag voor bestuurder en bijrijder, met
uitschakelbare bijrijdersairbag
Storage compartment package
QE1
Opbergpakket 1
Exterior mirror adjustment
6XV
Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar,
elektrisch verstelbaar
Follow-on warranty
EA0
Zonder verlengde garantie
Left exterior mirror
5SL
Buitenspiegel links, asferisch
Right exterior mirror
5RQ
Buitenspiegel rechts, convex
Alternative drive system
0K0
Zonder alternatief aandrijfsysteem
Drive layout
1X2
Achterwielaandrijving
Multimedia/video/DVD/notebook connection
9WT
Mirror Link
Equipment lines
A8F
Sportuitrusting
Stopping distance reduction system
6K8
pre sense city zonder pre care
Rear brakes
2EB
Schijfremmen achter
Batteries
J2A
LiFePO4-accu 580A (60Ah)
Front brakes
1LS
Schijfremmen vóór, met geïntegreerde
remblokhouder
Components with special surface
appearance
6FG
Buitenspiegelhuis gespoten
Dashboard illumination
7V0
Instrumentenverlichting, standaard
Special color trim
0UA
Zonder speciale kleur
Part set for country-specific
prescriptive standards
B0A
Onderdelenset zonder landspecifieke
inbouwvoorschrift
Owner's manuals
0VC
Wagendocumentatie in Duits
Chrome package
QJ0
Zonder alu/chroom-pakket
Connect package Plus
JE3
connect-pakket Plus 13
Connect package 4
IW3
eCall & bCall
Cd-enhancing underbody panel
2D0
Zonder afdichtrubbers in naden
Shock absorption/suspension system
1BH
Vering/demping, standaard 2
Roof rails/roof rack
3S0
Zonder dakreling / dakdragers
Roof insert/convertible top
3FN
Stoffen kap, elektrisch
Decorative films/emblems
6F0
Zonder decoratiefolie/emblemen
Decorative material on backrest rear of
front seats
2TF
Zonder decoratie aan achterkant
voorstoelen
Tank filler neck for unleaded fuel/fuel
type
2G1
Vulstuk voor loodvrij tanken
Theft protection system
7AK
Alarmsysteem, interieurbewaking en
afsleepalarm
Inserts
5MA
Inleg
Scuff plates
7M9
Dorpellijsten in portieropeningen
Park distance control
7X2
Parkeerhulp voor en achter
Electric interface for external use

UI2
Extern, Aux-In, usb type-A, 2x usb-bus
Fire extinguisher
6A0
zonder brandblusser
Suspension system
1P0
Vering st

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie