Bouwjaar | 26-11-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.151 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-469-GD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
€ 237.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.151 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-469-GD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Graper Automotive Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Esch 915 |
Postcode | 2841 MJ |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 2220059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.graperautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - jun. 2024
Modelcode: 992
Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,8 s
Topsnelheid: 330 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 190 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.685 kg
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.080 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 275 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,1 l/100km (1 op 8,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Aangeboden door Gräper Automotive:
Een exclusieve Porsche 911 Cabrio Turbo S Cabriolet uit november 2020.
Deze 650pk sterke Porsche is een uit de 992 generatie en is voorzien van o.a. sportuitlaat, BOSE Surround Sound en stoelverwarming- en ventilatie.
Deze 911 Turbo S is door zijn vierwielaandrijving i.c.m. Porsche Dynamic Chassiscontrole (PDDC) een ideale auto om dagelijks mee te rijden en naar wens zeer sportief af te stellen.
20/21" lichtmetalen velgen
Achteruitrijcamera
Apple Carplay/Android Auto
Bekerhouder dashboard, uitklapbaar
Binnenspiegel automatisch dimmend
BOSE Surround Sound
Buitenspiegels automatisch dimmend
Buitenspiegels elektr. met geheugen
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels met verlichting
Cruise control adaptief
Decoratielijsten, carbon
Dodehoek detector
Elektrisch bedienbare kap
Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
Elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen
Exclusief Design achterlichten (witte achterlichten)
Keramische remschijven
Lederen bekleding
Lederen stuurwiel
Multifunctioneel sportstuur met schakelpaddels
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Remklauwen Geel
Sport Chrono stopwatch grijs
Sportuitlaat
Stoelventilatie voor
Stoelverwarming voor
Stuurwiel verwarmd
Voor een bezichtiging van deze Porsche 911 Turbo S Cabriolet occasion graag vooraf telefonisch contact.
Inruil en financiering zijn geen probleem.
Vraagprijs € 237.950,-
Graag tot ziens bij Gräper Automotive!
Gräper Automotive Exclusief B.V.
Grote Esch 915
2841 MJ Moordrecht
T: 085-2220059
E: info@graperautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.