Porsche 911 GT3 Touring l Noselift l Bose l Porsche Exclusive

€ 259.900,-

Bouwjaar 26-03-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 5.730 km
Deuren 2
Kenteken P-309-GJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Porsche 911 GT3 Touring l Noselift l Bose l Porsche Exclusive


€ 259.900,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 5.730 km
Deuren 2
Kenteken P-309-GJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Roobol Exclusive Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nobelsingel 4a
Postcode 2652 XA
Plaats Berkel En Rodenrijs
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43636813 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roobolexclusivecars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 318 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 457 x 185 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 346 kg
GVW: 1.756 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart/stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 293 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Porsche 911 GT3 Touring - Pure Rennsport Elegance
De Porsche 911 GT3 Touring is de ultieme belichaming van puur racen met een verfijnde touring touch. Deze bijzondere uitvoering van de legendarische 911 GT3 combineert onmiskenbare sportieve prestaties met een luxe interieur en geavanceerde technologieën, waardoor elke rit een unieke ervaring wordt.

Design en Uiterlijk
De Porsche 911 GT3 Touring valt op met zijn exclusieve uitstraling, dankzij de Exclusiv Design achterlichten en zwart, zijdeglanzend gespoten lichtmetalen velgen. Het carbon dak en de geselecteerde Porsche-emblemen dragen bij aan een dynamisch en onderscheidend profiel. De kleurige cijfers op de stopwatch en toerenteller onderstrepen de sportieve aard van deze auto, terwijl de ambienteverlichting een luxe sfeer in het interieur creëert.

Interieur en Comfort
Binnenin verwent de GT3 Touring met adaptieve sportstoelen die tot 18 richtingen verstelbaar zijn en een memory-pakket bevatten. Het interieur is afgewerkt met een aluminium geborsteld, antraciet afwerking en siernaden in een andere kleur, wat een verfijnde en sportieve uitstraling biedt. De stoelen zijn voorzien van verwarming, en de zonnekleppen in Race-Tex verhogen het comfort en de luxe van het interieur.

Technologie en Veiligheid
Op technologisch vlak biedt de GT3 Touring een BOSE sound-systeem voor een ongeëvenaarde geluidsbeleving en een Sport-chrono-pakket voor geoptimaliseerde prestaties. De LED-koplampen met het Porsche Dynamic Light Systeem (PDLS) zorgen voor een heldere en veilige verlichtingsoplossing. De parkeerhulp en achteruitrijcamera vergemakkelijkt het manoeuvreren in krappe ruimtes, terwijl het Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus) zorgt voor extra gemoedsrust.

Prestaties en Techniek
Met een 90 liter brandstoftank en een hef-systeem voor de vooras is de GT3 Touring zowel praktisch als krachtig. De combinatie van deze elementen maakt de 911 GT3 Touring tot een meesterwerk van technologische vooruitgang en rijplezi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie