Porsche 911 Targa 3.0 4 S Ruby Star Neo

€ 199.992,-

Bouwjaar 15-06-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.635 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Porsche 911 Targa 3.0 4 S Ruby Star Neo


€ 199.992,-

Algemeen

Bouwjaar 15-06-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.635 km
Deuren 2
Kenteken - Verzekeren
Kleur Paars Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: jul. 2020 - jun. 2024

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 304 km/u
Ledig gewicht: 1.675 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Vroeger moest je lef hebben om een 911 te rijden, men noemde een Porsche Turbo voor de eeuwwisseling niet voor niets de 'widowmaker'. Anno 2024 moet je wel erg onnozel zijn om een 911 van de weg te krijgen. Het blijft natuurlijk een spannende sportwagen maar laat je alle electronische hulpmiddelen aan dan kan iemand met een klein hartje er prima onder alle omstandigheden mee uit de voeten. Om specifiek déze 911 op uw oprit of in de garage te zetten is juist wél weer enig lef vereist. In ieder geval de overtuiging dat een sportauto een kleur verlangt. Zwarten en grijze muizen zijn er al genoeg. Al in de jaren zeventig begreep men dat bij Porsche, bijvoorbeeld Blut Orange en Viper Green zijn nu veel gezochte kleuren op een klassieker. De inmiddels klassieke 964RS kon men begin jaren '90 al bestellen in Ruby Star, nu is ze terug. En hoe! De toch al spectaculair fraaie 911 Targa 4S, tegenwoordig de meest gezochte versie, is in deze kleurstelling met zwart dak, zwarte Targa beugel, RS Spyder Design velgen en div. zwarte accenten een head-turner waar je nooit op uitgekeken raakt. Gewoon geweldig dat Porsche de 992 Targa zo aanbiedt! Nu kunt u natuurlijk ook die kleur aanvinken op het orderformulier, een jaartje wachten en tegenwoordig minimaal €275.000,- (plus al die interessante opties) afrekenen horen daar dan wel bij. Deze nét één jaar jonge 992 Targa 4S staat daarentegen gewoon rijklaar, en aantrekkelijk geprijsd, op u te wachten in Warmond. Perfect geconfigureerd, slechts 16.000km gereden en niet van nieuw te onderscheiden. Optioneel uitgevoerd met o.a. sport design pakket, sport chrono pakket met Porsche Design Subsecond klok, achteras besturing, Porsche logo's verlicht in de dorpels, elektrisch inklapbare buitenspiegels, adaptieve sportstoelen Plus, stoelverwarming, stoelventilatie, led matrix lampen, parkassistent met surround view, schakelbare sportuitlaat, stuurbekrachtiging plus, liftsysteem op de vooras, GT sportstuurwiel, Bose surroundsysteem, rijstrookwisselhulp, etc. etc. Bovendien is de auto voorzien van tal van subtiele details, zo zijn de stoelen zelfs aan de achterzijde met speciaal leer bekleed, zijn de pedalen uitgevoerd in donker aluminium, is de onderzijde van de buitenspiegels en de voet in zwart uitgevoerd, de lamellen achter zwart geleverd en zelfs de tankdop een zgn. Exclusive Design versie. Als we da

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie