Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid Platinum Edition, NL-auto, SportDesign, softclose, 4W-best, HUD, surround view, Bose, pano, keyless, ACC, tr.haak

€ 99.450,-

Bouwjaar 30-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.334 km
Deuren 5
Kenteken S-117-RV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid Platinum Edition, NL-auto, SportDesign, softclose, 4W-best, HUD, surround view, Bose, pano, keyless, ACC, tr.haak


€ 99.450,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.334 km
Deuren 5
Kenteken S-117-RV Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023
Referentienummer: 36,11

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 492 x 198 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart/mojavebeige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 76 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Dit betreft een uniek uitgevoerde Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid (462 pk) Platinum Edition. Kleur: Moonlight Blue Metallic (C7) en interieur Leder bi-color zwart-mojavebeige (CM). Deze auto heeft slechts 18334 km gereden, is nieuw in Nederland geleverd en verkeert in nieuwstaat. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Nieuwprijs circa € 152.000,-. Voorzien van vele opties zoals:

Belangrijkste Opties:

1BK: Adaptieve luchtvering met Porsche Active Suspension Management (PASM)
0N5: Achterasbesturing
1D3: Elektrisch uitklapbare trekhaak
3S2: Dakrails in hoogglans zwart
Q1J: Adaptieve Sportstoelen Plus (18-wegs, elektrisch)
KA6: ParkAssistent inclusief Surround View
8LC: Sport Chrono Pakket met Offroad Pakket
GZ2: Soft-Close portieren

Connectiviteit en Infotainment
Met een Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (9ZE) houdt u uw apparaten opgeladen en gemakkelijk bereikbaar. De Ionisator (2V4) zorgt voor schone lucht in het interieur, ideaal voor lange ritten.

Veiligheid en Rijassistentie
De Rijstrookwisselhulp (7Y1) vergroot de veiligheid bij rijbaanwisselingen. Zijairbags achterin (4X4) bieden verhoogde bescherming, en de Verwarmbare voorruit (4GR) verbetert het zicht bij koud weer.

Comfort en Gemak
Stoelverwarming voor en achter (4A4) en Stoelventilatie voorin en achterin (4D1) zorgen het hele jaar door voor comfort. De 4-zone automatische airconditioning (9AE) biedt voor elke passagier een persoonlijke temperatuurinstelling.

Luxe en Design
Het SportDesign Pakket in hoogglans zwart (2D5) geeft een sportieve touch. De Wijzerplaten in mojavebeige (7V9) en gordels in mojavebeige (FI9) complementeren het luxe interieur, verder aangevuld met een interieurpakket in leder (7TM).

Volledige optielijst:

Exterieur
C7: Moonlight Blue Metallic
0N5: Achterasbesturing
0NP: Zonder exterieurkenmerken in Acidgroen
1PD: Anti-diefstal wielbouten
3S2: Dakrails in hoogglans zwart
2D5: SportDesign Pakket hoogglans zwart
GZ2: Soft-Close portieren
VW5: Geluid- en wa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie