Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 149.435 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-436-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
€ 36.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 149.435 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-436-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Borgo BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kaartenmakerstraat 9 |
Postcode | 2984 CB |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 397943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.borgo-exclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 245 kW (333 PK)
Vermogen elektromotor(en): 70 kW (95 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 38 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW, compleet vol in 2 uur en 42 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 79 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 28,421052631579 kWh/100km
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket 1
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie
Met een auto als deze Porsche Cayenne komt u absoluut goed voor de dag. Een zescilinder motor en een automatische transmissie zorgen samen voor een snelle en comfortabele rijervaring. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch verstelbare voorstoelen, 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen voor.
Elk van de vier camera's op deze auto draagt bij aan het creëren van een onbelemmerd uitzicht van 360 graden rondom de auto. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Porsche Cayenne voorzien van parkeersensoren! Is het maar een buitje of een constante regenstroom? De regensensor reageert altijd accuraat! Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.
Tijd voor een proefrit in deze sportwagen? Maak nu een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!