Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid, SportDesign, Bose, luchtv., memory, bijrijdersdisplay, matrix-LED, tr.haak, 22, InnoDrive, HUD, NP174k

€ 154.850,- incl. BTW

Bouwjaar 11-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.460 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 381 kW (519 pk)

Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid, SportDesign, Bose, luchtv., memory, bijrijdersdisplay, matrix-LED, tr.haak, 22, InnoDrive, HUD, NP174k


€ 154.850,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.460 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 381 kW (519 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 31,30

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 70 liter
Actieradius: 78 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 263 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 493 x 198 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.518 kg
Laadvermogen: 617 kg
GVW: 3.135 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 26 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 20 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 29,2 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 249 - € 272 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Premium - Brandstof (€ 695 meerprijs): De kosten voor het afleverpakket op deze auto bedragen 695,- euro. In dit pakket zit een reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Reconditioneringsbeurt, Volle tank brandstof

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100

Dit betreft een zeer uniek uitgevoerde Porsche Cayenne 3.0 S E-Hybrid (520 pk). Kleur: Kwartsietgrijs metallic. Deze auto heeft slechts 6.460 km gereden en verkeert in absolute nieuwstaat. Uiteraard is alle documentatie aanwezig. Nieuwprijs circa 174.000,-. Voorzien van vele opties zoals: SportDesign pakket hoogglans zwart, panoramadak, luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling (PASM), stuurbekrachtiging plus, BOSE® Surround Sound System, head-up dispay, ionisator, Sport Chrono Pakket, 10,9" bijrijders display, sportuitlaatsysteem incl. sportuitlaatpijpen in donker brons, elektrisch uitklapbare trekhaak, getinte matrix HD LED-koplampen, 22" 911 Turbo Design-wiel, Porsche Communication Management (PCM), (Apple CarPlay, Android Auto), comfortstoelen (14-voudig verstelbaar) met geheugenfunctie, volledig lederen bekleding, accentpakket zilver, Porsche embleem op hoofdsteunen voor en achter, stoelverwarming voor en achter, multifunctioneel GT-sportstuurwiel met schakelpaddles incl. stuurwielverwarming, Porsche InnoDrive incl. Active Lane Keeping, rijstrookwisselhulp, parkeersensoren voor en achter i.c.m. surround View, exterieurpakket hoogglans zwart, verwarmbare voorruit, geluid- en warmtewerend privacy glas, buitenspiegels elektrisch instel- en inklapbaar, sfeerverlichting, climate control 4-zone, draadloos laden mobiele telefoon, DAB-tuner, spraakbediening, verkeerstekenherkenning, elektrisch bedienbare achterklep, buitenspiegels in exterieurkle

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie