Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid|Burmeister|Carbon|Matrix

€ 99.950,-

Bouwjaar 25-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.935 km
Deuren 5
Kenteken H-249-GK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 404 kW (550 pk)

Porsche Cayenne 4.0 Turbo S E-Hybrid|Burmeister|Carbon|Matrix


€ 99.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.935 km
Deuren 5
Kenteken H-249-GK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 404 kW (550 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rours Special Car Treatment
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kloosterschuurlaan 15a
Postcode 2231 MT
Plaats Rijnsburg
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13823419 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.roursspecialcartreatment.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 405 kW (550 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 8
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 39 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 285/40 R21
Bandenmaat achter: 315/35 R21
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.8 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.465 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 3.075 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 90 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 36,153846153846 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 498 - € 545 per kwartaal

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid 2020 - Het Ultieme in Kracht en Luxe

De Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid uit 2020 is een indrukwekkend toonbeeld van innovatie, luxe en kracht. Uitgevoerd in de prachtige kleur Algarve Blauw, straalt deze SUV pure klasse en sportiviteit uit. Het beige-zwart tweekleurige interieur biedt een perfecte balans tussen verfijning en comfort, waardoor elke rit een uitzonderlijke ervaring wordt. Met 156.xxx km op de teller en een bijna volledige uitrusting is deze auto in absolute topconditie.

Aangedreven door een combinatie van een krachtige V8-motor en een hybride aandrijving, levert deze Cayenne een adembenemend vermogen van 680 pk. Dit zorgt voor een ongekende rijervaring waarbij de brute kracht naadloos samengaat met de efficiëntie van hybride technologie. Of je nu kiest voor elektrisch rijden in de stad of de kracht van de V8 op de snelweg, deze Porsche biedt het beste van beide werelden.

De rit wordt verder verbeterd door de verstelbare luchtvering, die de auto aanpast aan elke situatie. Of je nu in de stad rijdt of op een bochtig landweggetje, de Cayenne biedt altijd het hoogste niveau van comfort en prestaties. Dynamic Chassis Control (DCC) zorgt ervoor dat de auto zelfs in de scherpste bochten stabiel en nauwkeurig blijft, terwijl de Adaptieve Cruise Control (ACC) je een ontspannen rit biedt door automatisch de afstand tot voorliggers te bewaren.

Binnenin voelt elke rit als een luxe ervaring. De elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie passen zich direct aan jouw persoonlijke voorkeuren aan, terwijl de verwarmde en geventileerde stoelen ervoor zorgen dat je altijd in comfort reist, ongeacht de buitentemperatuur. Het panoramische schuifdak vult het interieur met natuurlijk licht en geeft je een ruimtelijk gevoel, waardoor elke rit nog aangenamer wordt.

Voor de ultieme muziekliefhebber biedt het uitgebreide Burmester-geluidssysteem een ongeëvenaarde geluidskwaliteit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie