Bouwjaar | 02-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
€ 139.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.628 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DvH Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vlakbodem 4 |
Postcode | 3247 CP |
Plaats | Dirksland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36169213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dvhautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 272 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 193 x 162 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.935 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 2.580 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
CO2-uitstoot: 255 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Full optie!
Voorzien van o.a. softclose, Keramische remmen, Burmester, sportstoelen, carbon
Volledig dealeronderhouden met garantie.
Vossen velgen tegen meerprijs
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Macan | Levensgenieter
SUV's zijn er genoeg. Sports Utility Vehicles zijn immers de meest populaire auto's van dit moment. Echter, met zo'n groot aanbod wordt het steeds lastiger om boven het gemiddelde uit te steken. Porsche zag in 2014 de kans schoon om met de Macan een exclusieve SUV te introduceren. Met succes, want lange tijd was de Macan het best verkochte model van Porsche. Zal het model die titel na de facelift voor modeljaar 2022 weten te prolongeren?
De Porsche Macan wordt qua prijs en prestaties uit de markt geprezen door hybride- en elektrische auto's. Afgezien van de prijs overtuigt de Macan met een uitstekend weggedrag en exclusief gevoel.
Plus
- uitmuntend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- prima prestaties
Min
- relatief hoge prijs door hoge CO2-belasting
- spannend motorgeluid blijft uit
- hoog verbruik
Conclusie
Wordt de Macan na de facelift voor modeljaar 2022 wederom het best verkochte model van Porsche? Helaas niet. Het belangrijkste pijnpunt is namelijk niet aangepakt: de CO2-uitstoot. In Nederland is de prijs van een auto sterk afhankelijk van de CO2-uitstoot en de Macan stoot ook met de vernieuwde motoren zoveel uit, dat een hybride of elektrische auto zowel in de prijs als de prestaties in het voordeel is.
Toch heeft de Macan zich wel degelijk kunnen bewijzen. In ieder opzicht weet de Macan namelijk te overtuigen als premium product en als uitgesproken sportieve Sports Utility Vehicle. Dat geldt voor het uiterlijk, de uitrusting en zeker voor de rijeigenschappen. Daarom geeft ook de eenvoudigste Macan het bevoorrechte gevoel dat hoort bij Porsche-rijden. Dit is dus een echte levensgenieter en daar staat in feite geen prijs voor...