Bouwjaar | 09-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.794 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-582-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.605 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.794 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-582-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.605 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Kust |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Neherkade 2750 |
Postcode | 2521 RX |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 7857060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdekust.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 255/35 R21
Bandenmaat achter: 295/30 R21
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 259 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 502 x 193 x 142 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.745 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Omgebouwd naar facelift model
Let op bezichtiging alleen op afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
AUTOBEDRIJF DE KUST
Neherkade 2750
2521RX Den Haag
Tel: 070-7857060
Whatsapp: 0638989129
Info@autobedrijfdekust.nl
www.autobedrijfdekust.nl
Instagram: autobedrijfdekust
Facebook: autobedrijfdekust
Inruil en financiering mogelijk
Openingstijden van ma t/m zat van 10 uur tot 18 uur.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.