Renault Austral E-Tech Hybrid 200 Techno Esprit Alpine | Camera | Dodehoekdetectie | Adaptieve Cruise Control

€ 43.900,- incl. BTW

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Renault Austral E-Tech Hybrid 200 Techno Esprit Alpine | Camera | Dodehoekdetectie | Adaptieve Cruise Control


€ 43.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Koese Sommelsdijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sperwer 2
Postcode 3245 DK
Plaats Sommelsdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 611662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokoese-direct.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Referentienummer: ##7179

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu: 2 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 183 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.492 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 2.101 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 105 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Tenaamstelling

Overige informatie
Basiskleur: blauw / zwart

Auto Koese is in de afgelopen 20 jaar uitgegroeid tot de specialist in Franse occasions en daarom helpen wij u graag in de zoektocht naar uw volgende Franse auto. Onze voorraad bestaat uit ruim 250 occasions, waaronder deze Renault Austral uit 2024.

Geavanceerde techniek, waarbij een verbrandingsmotor samenwerkt met een elektromotor, zorgt dat deze auto geweldige prestaties neerzet en toch zuinig is met brandstof. Op de teller van deze auto staat slechts 35 kilometer. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Verder is de Renault uitgerust met: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in hoogte verstelbare passagiersstoel.

Dankzij het digitale dashboard leest u alle benodigde info gemakkelijk en overzichtelijk af. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.

U geniet nog meer van het rijden met uw Renault omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Deze Renault Austral is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. De actieve dodehoekdetectie draagt bij aan uw eigen veiligheid en die van uw medeweggebruikers. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie