Bouwjaar | 24-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SP-845-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 8.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.281 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SP-845-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LTB Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harsweg 17 |
Postcode | 2461 EZ |
Plaats | Ter Aar |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 1301437 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ltbautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neemt u snel contact met ons op?
Om teleurstelling te voorkomen, adviseren wij u naar de beschikbaarheid van de auto te informeren voor bezoek.
Inruil:
Wilt u uw huidige auto inruilen? Dat kan tegen handelsprijzen! Neem contact met ons op voor een inruilvoorstel.
Garantie:
Wilt u meer zekerheid? Kies dan voor een garantiepakket. Wij kunnen u garantiepakketten bieden van 6, 12 of 24 maanden. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Financiering:
Voor lease en financieringen kunt u goed bij ons terecht. Wij bieden mogelijkheden voor zowel zakelijk als particulier. Voor een berekening van een maandbedrag kunt u gebruik maken van onze website of contact opnemen.
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 10:00-17:30
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: Gesloten
DISCLAIMER
Hoewel aan de informatie van deze website en advertentie de grootst mogelijke zorg is besteed, kan het advertentieportaal of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Bij onzekerheden of onduidelijkheden omtrent de productspecificaties gelieve persoonlijk contact met ons op te nemen. Controleer en bespreek altijd de voor u bepalende factoren alvorens tot aankoop over te gaan.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.