Bouwjaar | 18-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.463 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-740-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-10-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.463 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-740-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bodegraven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terrassonsingel 1 |
Postcode | 2411 PW |
Plaats | Bodegraven |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 472808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragebodegraven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.057 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.621 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 575 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 94 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Auto is net binnen en moet nog gepoetst worden. Zeer complete Clio o.a. gerust te het mooie R-link, een handig systeem met navigatie, bluetooth en parkeersensoren. Dit is een origineel Nederlandse auto, dus een gegarandeerde kilometerstand, 2 sleutels en historie aanwezig. Getoonde prijs is inclusief Bovag garantie, zo instappen en wegrijden! Je kan ook kiezen voor ons Vakgarage Afleverpakket van € 495,- Wij leveren de auto dan nóg beter af met een nieuwe APK, onderhoudsbeurt en Pechhulp voor heel Europa! Nog meer zekerheid?! Laat de auto vooraf ANWB/Dekra keuren; kosten koper.
Wij willen ons onderscheiden in de markt, niet door de goedkoopste te zijn maar door onze service en garantie afhandeling & het aanbieden van origineel Nederlands geleverde auto's met een aantoonbaar kloppende historie.
Vakgarage Bodegraven, hét full-service autobedrijf in het Groene Hart van de Randstad met alle disciplines onder één dak! Je vindt ons op industrieterrein Broekvelden/Groote Wetering (0172-472808)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.