Bouwjaar | 26-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.231 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-RX-LG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 2.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.231 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 66-RX-LG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Discount B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haagweg 77 |
Postcode | 2681 PB |
Plaats | Monster |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 248213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 53290269 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-discount.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2003 - okt. 2005
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 381 x 167 x 144 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Apk geldig tot 22-1-2024
Zeer zuinig ?
Airco ?
Lichtmetalen velgen ?
Voorzien van airco, elektrische ramen, leder stuurwiel, airbag bestuurder, boordcomputer, originele radio / cd, airbag passagier, handgeschakeld 5 versnellingen, 5 zitplaatsen, hoedenplank, ruime kofferbak, ruitenwisser achter, metallic lak, lichtmetalen velgen en mistlampen voor.
Prijs € 2.500,-
= Bedrijfsinformatie =
U kunt bij ons ook terrecht voor:
*Onderhoud en reparatie
*Zowel nieuwe als 2e hands onderdelen voor bedrijfswagens
*VWE partner voor al Uw export documenten ook met 15 daags kenteken
*Transport door heel Nederland
Met vriendelijke groet,
Car Discount Bedrijfswagens & Onderdelen B.V.
Haagweg 77
2681PB Monster
Mob. 06-53290269
Mob. 06-14736927
Tel. 0174-248213
Fax. 0174-243144
info@car-discount.nl
www.car-discount.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.