Bouwjaar | 28-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.093 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 33-TF-GT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
€ 2.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-07-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.093 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 33-TF-GT Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vaartland.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van Waalhaven 231 |
Postcode | 2497 GL |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 748597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vaartland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 1.570 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
CO2-uitstoot: 139 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Ben je op zoek naar een mooie Renault Clio uit 2006 met opties zoals Trekhaak en Radio. Deze Clio is door ons ingeruild met een tellerstand van 67.093. De tellerstand is logisch verklaarbaar en de auto is dan ook voorzien van een NAP tellerrapport. Op onze website vind je het Nationaal Autorapport. Hier staat ook het aantal eigenaren in en een checklist van maar liefst 55 technische en 40 optische punten waar de auto op gecontroleerd is. De Renault Clio heeft een benzine motor met een maximum vermogen van 48KW (65 PK) en haalt hiermee een gemiddeld gebruik van 5.90L op 100Km.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
- Maandag tm Vrijdag: 08:00 t/m 22:00
- Zaterdag: 08:00 t/m 17:00
- Zondag: gesloten
Via telefoonnummer: 0182716409
Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp. Whatsappnummer: 0182-748576 (bellen via whatsapp op dit nummer is niet mogelijk)
Onze vestigingen zijn geopend!
Al onze vestigingen zijn weer geopend. Wil je de beste service? Plan dan een afspraak in, wij zorgen er dan voor dat we speciaal voor jou klaar staan.
Een proefrit maken?
Wil je een proefrit maken, dan kan dat op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op of kijk op https://www.vaartland.nl/proefrit-maken voor meer informatie en de voorwaarden. Voor de actuele locatie van de auto kijk op www.vaartland.nl.
Waarom kiezen voor deze Renault Clio:
- Trekhaak
- Radio
- NAP gecontroleerd
- Onderhoudsgeschiedenis beschikbaar
- Voorzien van een Nationaal Autorapport
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.