Bouwjaar | 30-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.801 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-XN-JD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.100,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 258.801 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 25-XN-JD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mijnautocentrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Alfred Nobelstraat 18 |
Postcode | 2665 KZ |
Plaats | Bleiswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28279235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mijnautocentrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Koppeling van de auto moet vervangen worden. Ook heeft de auto rechts achter op het scherm een deuk zitten.
Renault Clio 1.2-16V Business Line / NAP / PANO / AIRCO
- Kenteken: 25-XN-JD
- Merk: Renault
- Model: Clio
- Tellerstand: 258801 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1149 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D4F D7
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 1055 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 399 cm
- Hoogte: 1495 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Elektrisch glazen panorama-dak
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor en achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Koppeling van de auto moet vervangen worden. Ook heeft de auto rechts achter op het scherm een deuk zitten.
Mijnautocentrum
Alfred Nobelstraat 18
2665KZ Bleiswijk
06-28279235
info@mijnautocentrum.nl
www.mijnautocentrum.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.