Bouwjaar | 24-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.531 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 10-ZG-DP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.531 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 10-ZG-DP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Emcoos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veilingweg 38 |
Postcode | 3034 KB |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4668190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.emcoos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE. GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK MAX 1 DAG
Renault Clio 1.2-16V Campus
- Kenteken: 10-ZG-DP
- Merk: Renault
- Model: Clio
- APK tot: 19-01-2025
- Tellerstand: 232531 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1149 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D4F G7
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 920 kg
- Max. trekgewicht: 1150 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 381 cm
- Hoogte: 1417 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
INRUIL MOGELIJK
ALLE KEURINGEN ZIJN TOEGESTAAN
VOOR MEER INFORMATIE EN VRAGEN BEL GERUST 010-4668190
PROEFRIJDEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK. I.V.M DRUKTE.
GRAAG BELLEN VOOR AFSPRAAK MAX 1 DAG
RIJDT EN SCHAKELT GOED
ABSOLUUT IN GOEDE STAAT
AIRCO
STUURBEKR.
ELEKT. RAMEN
CENTRALE DEURVERGRENDELING
DISTRIBUTIERIEM VERVANGEN ZIE FOTO'S
Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Autobedrijf Emcoos
Veilingweg 38
3034KB Rotterdam
010-4668190
info@emcoos.nl
Openingstijden: Ma T/M Za 9.00 uur tot 18.00 uur
www.emcoos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.