Renault Clio 1.2-16V Expression

€ 1.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-04-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 207.793 km
Deuren 3
Kenteken 14-PB-GP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Renault Clio 1.2-16V Expression


€ 1.250,-

Algemeen

Bouwjaar 16-04-2004
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 207.793 km
Deuren 3
Kenteken 14-PB-GP Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Het Autoterrein v.o.f.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Henricuskade 25
Postcode 2497 NB
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)70 - 4152112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hetautoterrein.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 490 kg)

Interieur
Interieur: Meerdere , Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Een nette Renault Clio met:

Achterbank in delen neerklapbaar

Achterspoiler

Airbag bestuurder

Airbag passagier

Airbag(s) side voor

Anti Blokkeer Systeem (ABS)

Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar

Boordcomputer

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar

Buitenspiegels in carrosseriekleur

Buitenspiegels van binnenuit verstelbaar

Buitenspiegels verwarmbaar

Bumpers in carrosseriekleur

Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Electronic Brake Distribution (EBD)

Elektrische ramen voor

Getint glas

Mistlampen voor

Startblokkering

Stuur verstelbaar

Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie