Bouwjaar | 20-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.130 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 78-ST-XD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 1.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 193.130 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 78-ST-XD Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Sluis Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 16 |
Postcode | 3144 CH |
Plaats | Maassluis |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19331956 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desluisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2006
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3986 x 1719 x 1495 cm
Wielbasis: 258 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Distributieriem vervangen op 185.000 km
Nw APK
lichte schade Zie foto's
= Bedrijfsinformatie =
* Wij hebben van onze passie, ons werk kunnen maken. Met oog op service, kwaliteit en betrouwbaarheid willen wij de klanten wat extra's bieden.
- Wij leveren auto's uit het kleine segment.
- Eventuele inruil bespreekbaar.
- Wij kunnen zelf de auto te naam stellen.
- Geen afleverkosten.
- Financiering mogelijkheden.
Kom gerust een keer langs, de koffie staat klaar.
Openingstijden:
maandag 10:00-17:00
dinsdag 10:00-17:00
woensdag 10:00-17:00
donderdag 10:00-17:00
vrijdag 10:00-17:00
zaterdag 10:00-16:00
zondag Gesloten
Buiten onze openingstijden zijn wij op afspraak geopend. Voor meer informatie, kunt u sms-en, mailen of bellen :0619331956
Whatsapp :0619331956
Met vriendelijke groet,
De Sluis Auto's
Industrieweg 16
3144CH Maassluis
www.desluisautos.nl
info@desluisautos.nl
Tel:0619331956
Wij doen ons best om de auto's juist te beschrijven met de aanwezige optie's. Toch kan het voorkomen dat de opties lijst niet altijd hetzelfde is als de daadwerkelijke aanwezige opties. U kunt hier dan ook, net als op spel- en drukfouten geen rechten aan ontlenen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.