Bouwjaar | 24-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.751 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XGH-80 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 10.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.751 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-XGH-80 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cartastic |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Delftsestraatweg 26-H |
Postcode | 2641 NB |
Plaats | Pijnacker |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 7850849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cartastic.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 145 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.657 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Hele nette Renault Clio!
Rijdt en schakelt erg goed.
Goed onderhouden, boekjes aanwezig.
APK tot juli 2025
= Bedrijfsinformatie =
-APK bij aflevering is altijd mogelijk (bij minder dan twee maanden APK wordt deze dienst standaard geleverd)
-Garantie bij aankoop is mogelijk (vraag naar de voorwaarden).
-Inruil is altijd mogelijk tegen handelsprijzen, prijs indicatie gaat alleen ter plekke na het zien van de auto!
WIJ HEBBEN GEEN EXTRA KOSTEN OP DE ADVERTENTIE PRIJS!
BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK, ANDERS STAAT U VOOR EEN DICHTE DEUR!!
Openingstijden:
Maandag: Alleen op afspraak
Dinsdag: Alleen op afspraak
Woensdag: Alleen op afspraak
Donderdag: Alleen op afspraak
Vrijdag: Alleen op afspraak
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: Alleen op afspraak
Overschrijven is 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk!
Bezichtiging altijd mogelijk, ook feestdagen ( bel voor beschikbaarheid)
Let op!
Wij vestigen ons achter de SAAB/SUBARU dealer en Quartel modelbouw op de Delftsestraatweg. De meeste Navigatie systemen leiden u steeds om. Dus als u een groot bord met SAAB/SUBARU ziet moet u afslaan en dan ziet u het vanzelf wel
DISCLAIMER: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Controleer daarom de punten die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Onder voorbehoud van druk en/of systeemfouten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.