Bouwjaar | 18-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-870-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 35.878 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XJ-870-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 54 kW (74 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maasstad Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ketelweg 55 |
Postcode | 3356 LD |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24573591 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maasstadautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.564 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 565 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie
= Bedrijfsinformatie =
INRUILMOGELIJKHEID !
U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.
Voor een exacte inruilwaarde zouden we uw auto in werkelijkheid moeten beoordelen MAAR, voor een indicatie kunt u terecht op onze website www.maasstadautomotive.nl en het formulier met foto's uploaden onder het kopje Auto-Inkoop.
LEASEMOGELIJKHEID !
U kunt deze auto bij ons Financial Leasen.
Lever uw KVK nummer, banknummer, rijbewijsnummer en geboortedatum aan en binnen 48 uur weet u of de aanvraag is goedgekeurd.
Een PERSOONLIJKE LENING als PARTICULIER is ook mogelijk!
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Volg ons ook op:
Instagram @Maasstadautomotive
U bent ten alle tijden van harte welkom bij ons in de showroom voor een vrijblijvende bezichtiging van alle auto's maar natuurlijk ook voor een lekker bakje koffie!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.