Bouwjaar | 16-07-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-985-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 12.190,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.900 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZR-985-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spiering & Pluym Delfgauw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Exportweg 1 |
Postcode | 2645 ED |
Plaats | Delfgauw |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 3621580 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pluym.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - dec. 2019
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.098 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken via WhatsApp: +31(0)10 456 56 56. Aantrekkelijke FINANCIAL LEASE deals voor ZZP / Ondernemers, vraag naar onze leasemaatschappij Leaselabel of kijk op www.leaselabel.nl.
Voor iedere verkochte auto compenseren wij CO2 door een boom te planten via TreesforAll. Hierdoor helpen we mee met het planten van zo'n 1.000 bomen per jaar!
In plaats van Private Lease (huur) bieden wij een nieuwe vorm van leasen aan namelijk Private Buy waarbij u eigenaar wordt van de auto die u leaset. De leaseprijs is all-in met blijvende flexibiliteit en zonder beperking in kilometers. Voor meer informatie kun je terecht bij een van onze verkoopadviseurs.
Wij vragen u vriendelijk om geen onzinnige biedingen te doen, onze prijzen zijn reeds scherpe internetprijzen. Kijk voor onze aanvullende aflever- en garantie mogelijkheden op www.spiering-pluym.nl. Uiteraard leveren wij onze auto's met Nationale Auto Pas. Inruil auto, motor of camper mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. OOK INKOOP AUTO'S GEZOCHT. Foreign buyers welcome: We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.