Bouwjaar | 03-07-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 196.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SZ-862-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 6.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-07-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 196.765 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SZ-862-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Groene Boom Auto's B.V. |
Contactpersoon | Hemen Hamarashid |
Adres | Zuidelijke Rondweg 1 |
Postcode | 2741 RA |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 39341248 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.groeneboomautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Nationale Auto Pas
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo hebt u de garantie dat de kilometerstand juist is.
Financiering
Het is mogelijk om de auto van uw keuze in termijnen te betalen. Informeert u gerust naar de tarieven en voorwaarden.
Aan de informatie kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie kan onjuistheden of typefouten bevatten.
Groene Boom Auto's kan te allen tijde wijzigingen aanbrengen.
Ook uw inruilauto is bij ons van harte welkom!
Voor het maken van een afspraak om de auto te bezichtigen, of voor aanvullende informatie kunt u contact met ons opnemen:
Telefoon: 0639 341248
Of stuur een E-mail naar : info@groeneboomautos.nl
Openingstijden
We zijn van maandag t/m zaterdag geopend van 09:00 - 18:00 en op zondag zijn we op afspraak beschikbaar in de showroom.
Graag uw aandacht voor het volgende:
Autos worden dagelijks verkocht uit ons voorraad. Graag het verzoek om alvorens uw bezoek te bellen of de auto nog beschikbaar is.
Graag tot ziens!
Bezoek ook eens onze website voor al onze occasions: www.groeneboomautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.