Renault Clio Estate 1.2 16V Limited

n.o.t.k.

Bouwjaar 28-02-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.197 km
Deuren 5
Kenteken Z-284-DR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Renault Clio Estate 1.2 16V Limited


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2017
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.197 km
Deuren 5
Kenteken Z-284-DR Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.149 cc
Vermogen 54 kW (74 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ravis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Katwijkerbroek 28
Postcode 2223 XP
Plaats Katwijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 4076181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfravis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016

Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 14,5 s
Topsnelheid: 167 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 427 x 173 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.041 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.607 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Vloeistoffen peilen en bijvullen.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Meeneemprijs (zonder meerprijs): Geen garanties
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Geen nieuwe APK
- Bovag afleverpakket (€ 795 meerprijs):
Ons Bovag afleverpakket bevat omruilgarantie, 12 maanden BOVAG garantie, reinigen interieur en exterieur, onderhoud volgens schema, minimaal 25 euro benzine, airco onderhoud en nieuwe APK.

De auto is evt. ook verkrijgbaar zonder dit pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie