Bouwjaar | 02-04-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.318 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-LDD-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.318 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-LDD-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zeegers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Middelblok 190 |
Postcode | 2831 BR |
Plaats | Gouderak |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 787386 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzeegers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - mrt. 2010
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 172 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.085 kg
Laadvermogen: 513 kg
GVW: 1.598 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 535 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Welkom Bij Autobedrijf Zeegers
Wij als autobedrijf begrijpen dat klanten niet graag uit huis gaan, om naar een showroom te komen. Wij als Autobedrijf Zeegers willen daarom een unieke service aanbieden. Mocht u
op onze website een auto vinden die u graag wilt kopen dan komen wij deze graag aan de deur afleveren.
Van online verkoop tot thuisbezorging !
!! ALLE INRUIL MOGELIJK van een VLIEGTUIG tot en met een FIETS !!
Te bereiken via:
06-47718298 ook kunt u ons /video chatten / mailen of WHATSAPPEN !!
018-2787386
Autobedrijf Zeegers
Middelblok 190
2831BR Gouderak
info@autobedrijfzeegers.nl
www.autobedrijfzeegers.nl
Autobedrijf Zeegers bestaat sinds 1977 uit een familie bedrijf met generaties aan vakmanschap en kwaliteit.
Service en klantvriendelijkheid staat bij ons altijd op de 1e plaats!
Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste occasion.
TRANSPORT (internationaal) is ook mogelijk in overleg met één van onze medewerkers.
De occasions die bij ons geadverteerd zijn hebben, of kunnen geleverd worden met een nieuwe A.P.K !!
Voor info, foto's, video's of eventuele inruil neemt u contact op met onze verkoper Marcel JR/SR.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.