Renault Clio M55ta0ca5000

€ 12.750,-

Bouwjaar 06-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.586 km
Deuren 5
Kenteken L-277-FV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 53 kW (72 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-03-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 60.586 km
Deuren 5
Kenteken L-277-FV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 53 kW (72 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Falak Autobedrijf
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Benedenrijweg 447
Postcode 3077 CJ
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23355955 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 205/45 R17
Acceleratie (0-100): 12,2 s

Maten
Afmetingen (LxBxH): 405 x 180 x 144 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.017 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.573 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 555 kg)

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
CO2-uitstoot: 114 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Deze Renault CLIO komt uit 2020 en kostte toen € 22.195,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 53 kW (72 PK).

Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,5 liter per 100 km en hij weegt 1017 kg. De APK is geldig tot 06-03-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Bezichtiging op afspraak .

Bel ons voor een afspraak, Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.

Onze auto's zijn compleet gereinigd en gepoetst .

Alle inruil en financiering is mogelijk.

Bij ons is het mogelijk om de auto op uw naam te zetten 7 dagen (ook zondag en Maandag met afspraak ) per week van 09:30 uur t/m 18:30 uur
Ook per Whatsapp bereikbaar.

Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen.

Financiering en Leasing behoort ook tot onze mogelijkheden.


Adres:
Benedenrijweg 447
3077CJ
Rotterdam

0681593191

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Clio | Volwassener geworden

De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?

Autotest | Renault Clio Volwassener geworden

De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.

Plus

  • vlot en zuinig
  • groots en verfijnd als een grotere auto
  • uitstekend weggedrag

Min

  • rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
  • benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
  • onpraktisch kleine deurvakken

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.

De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.

Deel deze advertentie