Bouwjaar | 30-01-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 138.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-843-KS |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 12.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 138.900 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-843-KS |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van Nierop |
Contactpersoon | Danielle Smit |
Adres | Vlotlaan 801 |
Postcode | 2681 TZ |
Plaats | Monster |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 240600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieropbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Constructiejaar: 2012
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1550 kg
Max. aslast achter: 1650 kg
Maten
Afmetingen (LxB): 505 x 207 cm
Wielbasis: 318 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.350 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 2.980 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen (+31174240600), Joep de Raaf (+31644710912), Rob Smits Schouten (+31654938479) of Aad van Nierop (+31653255133)
Electishe rolstoellift
Elektrische verstelbare stoel
Auto beschikt ook over een afneembare trekhaak
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons telefonisch bereiken via de onderstaande telefoonnummers:
Kantoor 0031 (0)174 240 600
Aad 0031 (0)6 53255133
Rob 0031 (0)6 54938479
Joep 0031 (0)6 44710912
info@nieropbv.nl
Altijd meer dan 350 bedrijfsauto`s op voorraad!
AL ONZE PRIJZEN OP BEDRIJFSWAGENS/MACHINES ZIJN EXCL. BTW/BPM
PERSOONS AUTOS INCL. BTW OF MARGE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!