Renault Master 135.35 L3H3 Dubbellucht Dubbele Cabine 7 plaatsen 3500 Kg trekge

€ 12.950,-

Bouwjaar 01-08-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 156.520 km
Deuren 5
Kenteken VP-909-R
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 135.35 L3H3 Dubbellucht Dubbele Cabine 7 plaatsen 3500 Kg trekge


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-08-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 156.520 km
Deuren 5
Kenteken VP-909-R
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Dijkers B.V.
Contactpersoon Koen Dijkers
Adres Zijlkade 24B
Postcode 4243 JE
Plaats Nieuwland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 352201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 20010851 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagedijkers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Te koop bij Autovakmeester Garage Dijkers, gespecialiseerd in Renault (bedrijfswagens)
Door ons nieuw verkocht en onderhouden.
Master achterwielaangedreven dubbellucht dubbele cabine 3500 Kg trekgewicht en 7 man (of vrouw) er in!

De getoonde prijs is de meeneemprijs excl. BTW
Wij hebben diverse optionele aflever- en garantiepakketten.

U bent van harte welkom voor een proefrit en wij maken u graag een offerte op maat!

Voor meer informatie bent u van harte welkom in ons familiebedrijf!
Garage Dijkers sinds 1983 Het adres voor uw Transport oplossing!
Wij zijn specialist in Renault personen, bedrijfs en vrachtwagens, merkdealer van Isuzu 4x4 en bedrijfswagens.
Voor meer informatie kunt u bellen met 0183-352201 of Mobiel op 06-20010851

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie