Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | V-609-RP |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | V-609-RP |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Weijden Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steekterweg 70A |
Postcode | 2407 BH |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdweijdenbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.559 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Breedte: 212 cm
Wielbasis: 433 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
Master 2.3L DCI 170 Twin Turbo L3H1 Barbot Paardenauto Polyvan D5 dubbele cabine NIEUW!! 170 pk!! Navigatie, instelbare bestuurders en -passagiersstoel met armsteun, boordcomputer, trekhaak met trekkracht van 2.500 kg., sierwieldoppen, automatische airco met pollenfilter, gekoeld handschoenen kastje, automatische koplampen, automatische ruitenwissers, mistlampen voor, centrale vergrendeling met afstandsbediening, cruise control, 105 liter tank
Barbot opbouw; Dubbele cabine, 2 grote dakluiken, opendraaiende achterdeur, vaste ruit tussen paardengedeelte en cabine, verschuifbaar tussenschot, weefrekken links- en rechts wegdraaibaar met uitneembaar V stuk, metaakleur cabine, -opbouw en -bumper voor, 2 deurtjes boven de laadklep, sulky steunen op de achterdeur
DIT BETREFT EEN NIEUWE AUTO! DEZE AUTO HEEFT EEN LEVERTIJD VAN 2 MAANDEN!!!
FINANCIERING IS MOGELIJK TEGEN 4% RENTE!!!
= Bedrijfsinformatie =
>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!