Bouwjaar | 30-05-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 15.207 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 35.900,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 15.207 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoogendoorn Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 2e Tochtweg 49 |
Postcode | 2914 LM |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 312395 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoogendoorn-bedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Modelreeks: jun. 2019 - sep. 2024
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Afmetingen (LxBxH): 686 x 222 x 299 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.623 kg
Laadvermogen: 877 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
Binnenmaten laadbak L x B x H: 417 x 214 x 233cm
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meer informatie en grotere foto's op onze website www.hoogendoorn-bedrijfsautos.nl. Al onze auto's zijn voorzien van een Nationale Autopas en in de meeste gevallen is de complete onderhoudshistorie bekend. Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk. U kunt bij ons terecht voor Financial lease en een autoverzekering. Mocht er onverhoopt geen reservesleutel bij de auto aanwezig zijn, dan is het mogelijk om die tegen kostprijs bij ons te bestellen. Onze openingstijden zijn van Ma t/m Vrij 09:00 - 17:30 uur,en zaterdag en 's avonds alleen op afspraak. Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact met ons opnemen via 0031 (0) 180 31 23 95.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!