Renault Master 2.3 dCi 165 THEAULT PROTEO 5 L SWITCH

€ 82.500,- excl. BTW

Bouwjaar 01-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master 2.3 dCi 165 THEAULT PROTEO 5 L SWITCH


€ 82.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.715 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,1 l/100km (1 op 7,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 249 per kwartaal

*** ZIE VOOR ALLE FOTO'S ONZE WEBSITE!!! ***

*** DIRECT LEVERBAAR!!! ***

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Renault Master. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook LED-dagrijverlichting, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging horen tot de voorzieningen op deze auto.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U kunt uw handen aan het stuur houden en uw ogen op de weg. Want het audio-installatiesysteem, met DAB-ontvangst, en het navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. In de zomer zorgt de airconditioning voor verkoeling. In het voorjaar en najaar voorkomt het systeem beslagen ramen. Extra opties op deze auto zijn: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en verstelbaar stuur.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Renault in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Renault Master.

Bel ons nu voor een proefrit!

Renault Master T35 2.3 DCi 165 Theault Proteo 5L Switch Dubbele cabine
NIEUW
2.815 kg.
Laadvermogen 685 kg.
Trekhaak met trekkracht van 2.500 kg.
Wielbasis 4.332 meter
2.299 cm3.
120 KW / 163 PK
Euro 6
Blue BMW A76 metalic
Interieur leder; Noir Antic; met Theault logo sticksels bij bestuurder- en passagiersstoel
Mistlampen voor
Bumpers en spiegels in kleur van de auto
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Armsteuntje bestuurder- en passagiersstoel
Eco knop
Toerenteller
Elektrische ramen
Elektrische buitenspiegels
6 versnellingen
Airconditioning
Cruise Control
Camera voor achteruitrijden en paardengedeelte
Audio; Radio/Media/Telefoon/Navigatie/USB
2 sleutels met handzender
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Opbergruimte boven het voorraam bij bestuurder + passagier
Volledig tussenschot met een te openen raampje
Zeer grote opbergruimte boven de cabine
2 Persoons slaapgelegenheid
2 ramen links + rechts in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie