Bouwjaar | 12-05-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.486 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 56.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 148.486 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Weijden Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steekterweg 70A |
Postcode | 2407 BH |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdweijdenbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.702 kg
GVW: 2.702 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 249 per kwartaal
Renault Master 2.3L DCI Dubbele Cabine MTM Filovan Hengstenuitvoering
Bouwjaar 12-05-2020
148.486 kilometers
De auto staat momenteel op frans kenteken (invoer naar NL uiteraard geen probleem!).
120 KW / 163 PK
2.299 cm3.
Kleur Blanc Mineral (QNG)
Bumpers en spiegels in Carrosserie kleur
Mistlampen voor
6 versnellingen
Armsteuntje bestuurder- en passagiersstoel
Elektrische ramen voor
Elektrische buitenspiegels
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Eco systeem
Airconditioning
Cruise Control
Audio; Radio/Media/Tel/Carte/Nav/USB Kleurenscherm (6364)
Dometic camera voor bij het achteruitrijden en in paardengedeelte
Volledig tussenschot met te openen raampje
Opbergruimte links en rechts boven voorraam bij bestuurder en passagier
Zeer grote opbergruimte boven de cabine
Raam links en rechts in de cabine
2 sleutels met handzender
Trekhaak
3e remlicht
Sulky Supports
2 bindogen links en rechts achter
Opstap achter
Paarden gedeelte:
Dakluik bij het achterste van de paarden
Ventilator in het midden van het paardengedeelte
Schuifraam links bij het linkerpaard zijn achterste
2 Zijramen bij de paardenhoofden (verticaal open te schuiven)
Stootkussens boven de paardenhoofden
Anti slip rubberen vloer
Bind ogen links en rechts linkerpaard
Bind ogen links en rechts rechter paard
Afmetingen in paardengedeelte:
2.58 meter lang
0.63 meter breed tussen de wielkasten linkerpaard
0.64 meter breed tussen de wielkasten rechterpaard
2.25 meter hoog
Zadelgedeelte:
2 hoofdstelhaken (1 links en 1 rechts)
2 opberg schappen (1 links en 1 rechts)
Dakluik
Led verlichting
Afmetingen in zadelgedeelte:
0.78 meter lang
1.98 meter breed
2.20 meter hoog
Prijs is € 56.500,= EXCLUSIEF DE B.T.W. EN (ALLEEN NOG DIT JAAR; 2024) EXCLUSIEF DE B.P.M.!!!
VOOR ALLE FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE: WWW.VDWEIJDENBEDRIJFSAUTOS.NL
*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***
= Bedrijfsinformatie =
>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!