Renault Master 2.3 L1H1 Master Rolstoelbus

€ 20.950,-

Bouwjaar 01-04-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 128.490 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 2.3 L1H1 Master Rolstoelbus


€ 20.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2015
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 128.490 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rolstoelbuskopen nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noordbaan 925
Postcode 2841 MG
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)79 - 2033261 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rolstoelbuskopen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.781 kg
Laadvermogen: 1.019 kg
GVW: 2.800 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard afleverpakket (inbegrepen): Het standaard afleverpakket zodat u vlot de weg op kunt gaan met de zekerheid van 1 jaar wettelijke garantie.
Dit afleverpakket bevat: 12 Maanden volledige garantie, Aanpassingen door Buitengewoon Mobiel gekeurd, APK Tenminste 6 maanden geldig, Gratis Tenaamstelling, Hulp bij aanvraag wegenbelasting, Onderhoudsbeurt Klein., Wasbeurt alvorens aflevering
- Buitengewone Zekerheid (€ 1.000 meerprijs): Buitengewone Zekerheid wanneer u niet dichtbij Moordrecht woonachtig ben. Extra Zekerheid en meer liefde voor de bus in dit luxe pakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard afleverpakket"): 12 Maanden volledige garantie, 50 punten check alvorens aflevering, Aanpassingen conform RDW eisen, Gratis tenaamstelling, Gratis vervangend vervoer bij reparatie, Groot onderhoud, Hulp bij aanvraag wegenbelasting, Lokale garantie mogelijk, Nieuwe APK, Professionele interieur en exterieur behandeling, Rolstoellift onderhoud, Tenminste een halve tank diesel, Wax behandeling exterieur

VERKOCHT!

Deze zeer nette Renault Master zelfrijder heeft volop mogelijkheden om aan al uw wensen te kunnen voldoen.
De bus is kant en klaar voor het gebruik als zelfrijder of als meerijder waarbij de rolstoel in het midden van de bus plaatsneemt.
De binnenzijde kunnen wij naar uw eigen wens indelen. Vraag naar de uitgebreide mogelijkheden.
Er kunnen nog maximaal 3 zitplaatsen bijgeplaatst worden.
Deze bus is geschikt voor zowel iemand die zelf achter het stuur wilt zitten, als voor een familie bestaande uit maximaal 5 personen.

Let op; de vorige eigenaar heeft deze bus zeer netjes behandeld, als voorbeeld, het interieur ziet er werkelijk als nieuw uit. Zie foto's.

De achterdeuren en de rolstoellift aan de achterzijde werken d.m.v. een draadloze afstandsbediening. Met slechts één druk op de afstandsbediening kunt u gemakkelijk uw rolstoel in de bus plaatsen. Deze bus is voorzien van een elektrisch draaibare voorstoel. Hierdoor kunt u de transfer maken vanaf uw rolstoel naar de bestuurdersstoel.

AFLEVERING: Standaard inclusief een 50 punten check en met 12 maanden garantie, ook op de rolstoel aanpassingen.
Bij de geadverteerde prijs zit bovenstaande altijd inbegrepen, geen extra kosten voor BPM of BTW!?
Kies voor het "BUITENGEWONE ZEKERHEID" afleverpakket wanneer u nog meer zekerheid of lokale garantie wenst te hebben.

U kunt met deze bus gebruik maken van het lage tariefwegenbelasting voor gehandicapten indien u voldoet aan de voorwaarden van de belastingdienst.
Wij helpen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie