Renault Master 2.3d 2-Paards Barbot Paardenauto

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-02-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 19.630 km
Deuren 3
Kenteken VX-356-L
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Master 2.3d 2-Paards Barbot Paardenauto


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 11-02-2011
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 19.630 km
Deuren 3
Kenteken VX-356-L
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Bestelauto
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 1.589 kg
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
CO2-uitstoot: 243 g/km
Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal

Renault Master 2.3D met een BARBOT opbouw, airbag bestuurder, airbag passagier, 3 persoons of 2 persoons met tafeltje, Airconditioning met pollenfilter, 6 versnellingen, centrale vergrendeling met afstandsbediening, ABS, radio/cd speler, schuifraampje vanuit cabine naar laadruimte, 2 schuifraampjes in laadruimte, rondom stootkussens, 2 zonneluiken, 3e remlicht, anti-slip gietvloer met waterafvoer, 2 opendraaiende deurtjes van het paardengedeelte naar bergruimte, 1.589 kg., 2.299 cm3., 4-cylinder, 107 kw., 145 PK., Euro 5, laadvermogen 1.911 kg.!!!, USB aansluiting, boordcomputer, cruise control, De BARBOT opbouw heeft een geisoleerd dak (boven wit) uitneembaar hengstenschot, Prijs is marge (komt geen b.t.w. meer bij)


*** VERKOCHT!!! ***

= Bedrijfsinformatie =

>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie