Bouwjaar | 19-11-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 211.094 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | V-064-SP |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 19-11-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 211.094 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | V-064-SP |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Weijden Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steekterweg 70A |
Postcode | 2407 BH |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdweijdenbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Gewichten
Ledig gewicht: 2.615 kg
Laadvermogen: 885 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
Renault Master 2.3D "Barbot" Paardenauto, HENGSTENUITVOERING, Dubbele Cabine, Bouwjaar 19-11-2015, 2.299 cm3., 120 kw., 163 PK., 6 versnellingen, 2.615 kg., 211.094 km., laadvermogen 885 kg., Euro 5, trekhaak met trekkracht van 2.500 kg., mistlampen voor, armsteuntje bij bestuurders- en passagiersstoel, airbag bestuurder, 5 X hoofdsteunen, 2 sleutels met handzender, centrale vergrendeling met afstandsbediening, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, Cruise Control, Airco, Bluetooth, MP3 radio en USB, gesloten achterdeur met 3e remlicht, beschermtralies bij de achterlampen, raampje in tussenwand van cabine naar paardengedeelte met tralies, gordijn/kleerhang rail links en rechts in de cabine, grote opbergruimte boven de bestuurder- en passagiersstoel, 2 kleerhang haakjes in de cabine, verlichting in de cabine, bank in de cabine is te transformeren naar ligbed, ramen links en rechts in de cabine, de auto is van de 2e eigenaar afkomstig
Paardengedeelte:
1 klein schuifraam linksvoor in het paardengedeelte
1 groot schuifraam linksachter in het paardengedeelte
1 groot schuifraam rechtsachter in het paardengedeelte
2 zadelsteunen
2 hoofdstelhaken
2 grote ventilatie dakluiken
vast raam met beschermtralies van cabine naar paardengedeelte
2 Tl buis verlichting in het paardengedeelte
3 bindogen bij het paard aan de rechterkant
2 bindogen bij het paard aan de linkerklant
Zijlint bij de zijkant van de laadklep
Anti slip grid vloer bij het paardengedeelte
2 bindogen op de buitenkant van de achterdeur
bindbalk op de achterdeur
Sulky supports
Op 3 standen te verstellen tussenschot met rail
Rondom stootkussens
*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***
*** Wij kunnen alles voor u verzorgen voor het exporteren van uw voertuig!!! ***
= Bedrijfsinformatie =
>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!