Renault Master 2.3dci 170 pk Energy BARBOT POLYVAN D5

€ 44.500,- excl. BTW

Bouwjaar 19-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 25.113 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Master 2.3dci 170 pk Energy BARBOT POLYVAN D5


€ 44.500,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-06-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 25.113 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Gewichten
Ledig gewicht: 2.608 kg
Laadvermogen: 892 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal

Renault Master 2.3D BARBOT Polyvan D5 170 PK., Dubbele Cabine 19-06-2018, 125 kw., 2.608 kg., laadvermogen 892 kg., trekhaak met trekkracht van 2.500 kg., apk t/m 19-06-2021, 13 pins omvormer voor de trekhaak, elektrische ramen, elektrische spiegels, armsteuntje bestuurders- en passagiersstoel, 5 X hoofdsteunen, vaste ruit in tussenschot van cabine naar paardengedeelte met tralies, ramen links en rechts in de dubbele cabine, gordijnrails / kleerhangstang links en rechts in de dubbele cabine, 6 versnellingen, 2 sleutels met handzender, centrale vergrendeling met afstandsbediening, airbag bestuurder, toerenteller, 25.113 km., boordcomputer, airconditioning, radio/USB/MP3 aansluiting, navigatie, verlichting in de dubbele cabine, grote opbergruimte boven bestuurders- en passagiersstoel, 3e remlicht, radio stuurbediening, bluetooth, automatische airco-, mistlampen, koplampen en ruitenwissers, dode hoekspiegel, europees GPS touchscreen, aluminium velgen, bumpers in kleur meegespoten, de auto is van de 1e eigenaar afkomstig!

Paardengedeelte:

2 schuiframen links in het paardengedeelte
1 schuifraam rechts in het paardengedeelte
2 openslaande deurtjes onder borstbalk
2 kantel zonnedaken
stootkussens achter en zijkant in paardengedeelte
op 3 standen te verstellen tussenschot op rails
bindogen links en rechts achter op de buitenkant van de paardenauto
2 X TL buis verlichting in het paardengedeelte
Als extra optie heeft deze paardenauto naast de borstbalk en openslaande deurtjes onder de borstbalk een geheel afsluitbaar gedeelte bij de hoofden zodat het zadelgedeelte afgesloten is en deze ten volle benut kan worden om spullen te vervoeren, ook zit er nog een RVS hengstenrek bij voor tussen de hoofden van de paarden

Prijs is exclusief b.t.w. en b.p.m.

*** DEZE AUTO HEEFT NOG EEN VOLLEDIG JAAR RENAULT FABRIEKSGARANTIE!!! ***

*** Mocht u een financiering wensen (het is voor deze auto al mogelijk vanaf € 689,47 per maand), neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. ***

*** Is dit niet helemaal de uitvoering die u zoekt? Geen probleem nieuwe zijn geheel naar uw wens te bestellen met 3 a 4 maanden levertijd!!! ***

= Bedrijfsinformatie =

>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie