Renault Master 2.3dci Bakwagen Koelwagen Klep ThermoKing Koeling Airco Cruisecontrol

€ 9.750,-

Bouwjaar 22-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 610.000 km
Deuren 2
Kenteken V-877-DD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen -

Renault Master 2.3dci Bakwagen Koelwagen Klep ThermoKing Koeling Airco Cruisecontrol


€ 9.750,-

Algemeen

Bouwjaar 22-12-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 610.000 km
Deuren 2
Kenteken V-877-DD
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage van Nierop
Contactpersoon Danielle Smit
Adres Vlotlaan 801
Postcode 2681 TZ
Plaats Monster
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 240600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.nieropbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Constructiejaar: 2016
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Max. aslast voor: 1850 kg
Max. aslast achter: 2100 kg

Maten
Breedte: 237 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.520 kg
Laadvermogen: 980 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen (+31174240600), Joep de Raaf (+31644710912), Rob Smits Schouten (+31654938479) of Aad van Nierop (+31653255133)

= Bedrijfsinformatie =

U kunt ons telefonisch bereiken via de onderstaande telefoonnummers:

Kantoor 0031 (0)174 240 600

Aad 0031 (0)6 53255133
Rob 0031 (0)6 54938479
Joep 0031 (0)6 44710912
info@nieropbv.nl

Altijd meer dan 350 bedrijfsauto`s op voorraad!

AL ONZE PRIJZEN OP BEDRIJFSWAGENS/MACHINES ZIJN EXCL. BTW/BPM

PERSOONS AUTOS INCL. BTW OF MARGE

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie