Renault Master 2.5 DCI 2-PAARDS PAARDENAUTO

€ 22.500,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-01-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 204.701 km
Deuren 3
Kenteken 29-BR-VJ
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Master 2.5 DCI 2-PAARDS PAARDENAUTO


€ 22.500,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-01-2005
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 204.701 km
Deuren 3
Kenteken 29-BR-VJ
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.463 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Weijden Bedrijfsauto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steekterweg 70A
Postcode 2407 BH
Plaats Alphen aan den Rijn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdweijdenbedrijfsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: Bestelauto
Aantal cilinders: 4
Ledig gewicht: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Wielbasis: 41 cm
Aantal zitplaatsen: 3
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

2-Paards Paardenauto 2.5 DCI, 115 PK., (eventueel te ziptunen naar 140 PK!), laadvermogen 1.320 kg., trekhaak met trekkracht van 2.000 kg., 1e eigenaar afkomstig, 3 persoons, airbag bestuurder, toerenteller, elektrische ramen, radio/cd speler, elektrische spiegels, Airco, Cruise control, centrale vergrendeling met afstandsbediening, ABS, side-bars, nationale autopas tellerrapport, Nieuwe opbouw 09/2014, Prijs is exclusief b.t.w.

= Bedrijfsinformatie =

>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie