Bouwjaar | 02-07-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 341.339 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | V-543-TH |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
€ 16.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 341.339 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | V-543-TH |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.464 cc |
Vermogen | 107 kW (146 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Weijden Bedrijfsauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steekterweg 70A |
Postcode | 2407 BH |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 617373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdweijdenbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten
Wielbasis: 41 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.590 kg
Laadvermogen: 910 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
Master 2.5D "Barbot" Hengstenuitvoering, Dubbele Cabine, 02-07-2009, 341.339 km., apk t/m 13-03-2020, toerenteller, mistlampen voor, 2.461 cm3., 107 KW., 146 PK., trekhaak met trekkracht van 2.000 kg., 1e eigenaar afkomstig, 3e remlicht achter, armsteuntjes bestuurders- en passagiersstoel, elektrische ramen, elektrische buitenspiegels, airbag bestuurder, Parrot, Airconditioning, radio/cd speler, centrale vergrendeling met afstandsbediening, onderhoudshistorie aanwezig, laadvermogen 910 kg.,
Schuifraampje van cabine naar paardengedeelte, 2 dakluiken in paardengedeelte, 2 schuiframen in paardengedeelte, antislipvloer, opbergkastjes links en rechts boven de achterwielkasten, rondom stootkussens in paardengedeelte, op de auto zitten verwijderbare stickers die naar wens aangepast kunnen worden!
Prijs is exclusief b.t.w.
*** Wij geven 6 maanden garantie op de motor! ***
*** Mocht u een financiering wensen, neem gerust contact met ons op! Wij werken met partijen samen met zeer uitgebreide acceptatie mogelijkheden. Ook voor auto's van 10 jaar of ouder. ***
= Bedrijfsinformatie =
>>> Mocht u geen tijd hebben de auto te komen bekijken, of de afstand simpelweg te ver vinden, informeer naar de mogelijkheden!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!