Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H2

€ 10.950,-

Bouwjaar 14-04-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 197.403 km
Deuren 5
Kenteken V-344-FN
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H2


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-04-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 197.403 km
Deuren 5
Kenteken V-344-FN
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielen Rob Dukker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sadatweg 34-36
Postcode 2622 AP
Plaats Delft
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53402944 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 Dubb.Schuifd. 1eig. topstaat


- Kenteken: V-344-FN
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 14-04-2025
- Tellerstand: 197403 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Kleurnaam: rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1946 kg
- Max. massa voertuig: 3500 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Hoogte: 250 cm
- Laadruimte lengte: 300 cm
- Laadruimte breedte: 180 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 225/65/16
- Bandemaat achter: 225/65/16
- Velgmaat: 16 inch
- Wielbasis: 3680 mm


Pakket: Pack parking

- Parkeersensor achter

Pakket: Airco pakket 2

- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control
- Dimlichten automatisch
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Mistlampen voor
- Regensensor

Pakket: Navigatie pakket

- Audio-navigatie full map
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Side bars
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


GENOEMDE PRIJS IS EXCLUSIEF 21% BTW

EURO 6, DUS ONGESTOORD DE STEDEN IN

RECHTSTREEKS VAN DE 1E EIGENAAR EEN IN TOPSTAAT VERKERENDE RENAULT MASTER 2.3 DCI LENGTE 2 EN HOOGTE 2

MET DUBBELE SCHUIFDEUR, UNIEK

VOLLEDIG ONDERHOUDEN, BIJ 181000 NOG GROETE BEURT GEHAD MET NIEUWE BANDEN EN REMBLOKKEN, ZIE FOTO'S VAN HET ONDERHOUDS BOEKJE

ALLE BOEKJES EN SLEUTELS AANWEZIG, HEEFT ZELFS KEYLESS ENTRY

GEEN ABNORMALE DEUKEN OF KRASSEN, GEZIEN DE LEEFTIJD EEN BIJZONDER MOOIE BESTELBUS

ZEER LUXE UITVOERING

LUCHTGEVEERDE BESTUURDERSSTOEL MET ARMSTEUN

CLIMATE CONTROL

LICHT EN REGENSENSOR

ZIE OPTIELIJST VOOR DE OPTIES.

KORTOM ZOEKT U EEN NETTE BESTELWAGEN WAAR U ZEKER MEE VOOR DE DAG KUNT KOMEN BELT U ONS GERUST VOOR EEN AFSPRAAK EN OVERTUIG UZELF VAN DE BIJZONDERE KWALITEIT VAN DEZE MASTER

 



Automobielen Rob Dukker
Sadatweg 34-36
2622AP Delft

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie