Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H3 Eco

€ 9.750,-

Bouwjaar 20-03-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 192.502 km
Deuren 5
Kenteken VH-600-N
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L2H3 Eco


€ 9.750,-

Algemeen

Bouwjaar 20-03-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 192.502 km
Deuren 5
Kenteken VH-600-N
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A&M Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 50A
Postcode 2651 BD
Plaats Berkel En Rodenrijs
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 27199634 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website amautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T35 2.3 dCi L2H3 Eco


- Kenteken: VH-600-N
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 03-06-2025
- Tellerstand: 192502 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T D8
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1865 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 8.3 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 555 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 214 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Pakket: Airco pakket

- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Lendesteunen (verstelbaar)

Pakket: Van of the Year pakket

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler

Pakket: Veiligheids pakket

- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Pakket: Navigatie pakket 1

- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio-CD/MP3 speler

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Sportvelgen
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Usb aansluiting

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Deze Renault Master bestel staat garant voor vele veilige en comfortabele kilometers. Met zijn dieselmotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De lekker grote deuropening van de schuifdeur aan passagierszijde zorgt voor een heerlijk ruime instap. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Hoeveel gigabytes aan muziek wilt u meenemen? Met één stick in de usb-aansluiting kunt u uren en uren vooruit. Deze Renault is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. U bent in deze Renault ook voorzien van full map navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Een proefrit levert het bewijs. Neem contact op en we maken een afspraak!

Heeft u interesse of vragen neem gerust contact op +31 627199634 whatsapp is ook mogelijk.
Graag bellen voordat u een auto komt bezichtigen om teleurstellingen te voorkomen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie